maanantai 23. toukokuuta 2011

Minä tulen Jyväskylästä

Olin jokin aika sitten Turussa seuraamassa Jyväskylän Palloilijoiden ja Turun Palloseuran välistä jääkiekko-ottelua. Vieressäni Turun Palloseuralle hurrannut mieshenkilö huomasi kesken ottelun, että olin sonnustautunut Jyväskylän Palloilijoiden pelipaitaan ja totesi, että koska pukeudun Jyväskylän Palloilijoiden pelipaitaan, niin varmaankin myös olen jyväskyläläinen.
– Siitä, että minulla on päälläni Jyväskylän Palloilijoiden pelipaita, ei tarkkaan ottaen seuraa, että olen jyväskyläläinen, mutta tällä kertaa asianlaita on sattumalta kuten otaksutte, minä vastasin.
– Johtopäätökseni oli kieltämättä rohkea ja ennenaikainen, mutta kun asioiden tila näin selvisi, ja te siis olette jyväskyläläinen, niin varmaankin te kirjoitatte runoja, kokeellisia runoja, hän jatkoi.
– Kyllä, juuri näin ovat asiat, minä myönsin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti