keskiviikko 30. tammikuuta 2013

sieltä, täältä

huominen,
vihaaminen,
jatketaan,
ollaan niin kuin
ei oltaisikaan
hyvä,
hyvä vastaanottaja

ilmeisesti,
luultavasti,
ennemminkin

toivon, että vielä
joskus minulla olisi
jotain sanottavaa

vaan mikä minä
olen näitä ihmettelemään
että mitä, kuka, miten,
koska, missä ja minkä
tähden

sisustusarkkitehti,
matkaopas ja
pitkä näyttävän
näköinen nainen
24 h vuorokaudessa
hyvä boogie &
joku Jaajo

siinä sitä on
ihmettelemistä
kyllä kelpaisi,
maistuisi minullekin
kaikki mistä olen
aina haaveillut

jos menen nyt
nukkumaan, niin
voisiko kaikki
olla totta aamulla,
toden totta?

pitäisi vielä viitata
itseensä ja runouteen
se on minun tavara-
merkkini

kohti, ohi, yli,
alta, päältä,
keskeltä
kah  tia

merkkini

kohti, ohi, yli,
alta, päältä,
keskeltä
kah  tia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti