maanantai 26. maaliskuuta 2012

ajanrenki (1)

[sisältää tuotesijoittelua]


Suomi on nykyään niin

Suomi on täysin
suomalaiset ovat
vain Suomessa voidaan
Suomea suomalaisia
kaikki aina
minä en suomalaisia
vain pelkästään
suomalaisia Suomi
mikä meitä suomalaisia

Suomi, Suomi, Suomi, Suomi
2010, 2011, 2012, 2013, 2014 jne.
jäkäjäkä ei kukaan jaksa kuunnella tuota

onko yhteiskunnallinen
poliittinen runo takaisin
kävikö se jossain onko se
edes ollut kaivattiinko sitä 
missä nuori vihainen []
joka antaa palaa ja kuulua
joka sanoo suoraan eikä
välitä kenen varpaille
astuu kenen päälle
paskoo


         _o/    minä olen poliittisesti epäkorrekti
               

    minä en kumarra kenellekään millekään    
                    
                                         (  *  )  


no
yhteiskunnallisia
ja poliittisia
maailman pullollaan


            miekkari

                pamfletti
siellä

            protesti


poliittinen runo    täällä



jos kapitalismi tulee niinku
mua kadulla vastaan niin mä
monotan sitä munille kerran
kapitalisti erehty tulee mua
vastaan ja mä huusin et buu!!11!!1               

vaan minkäs teette mitä voitte
vielä yksikin poliittinen runo ja
niiden arvo romahtaa lopullisesi
älkää kirjoittako poliittisia runoja
keskittykää asioihin kirjoittakaa
taloudesta kirjoittakaa talousrunoja

kirjoittakaa
taloudellisia runoja
kirjoittakaa runo joka
on  aivan kuin postimyynnistä
pilkkahintaan ostettu vaimo
pieni kätevä edullinen
ekologinen ja ahkera
jotain aivan toista
kuin tuhlaileva ja
nukkavieru nykyisesi
pienelle kätevälle siistille       
vähän kuluttavalle on juuri       
nyt kysyntää pienellä
vähän kuluttavalla voidaan
vähentää hiilidioksidipäästöjä
       
markkinatalous on
täällä tänään aina ja
iän kaiken aamen

ei kun
minun
minun ei pitänyt sanoa aamen           

vapaa markkinatalous
ostovoiman diktatuuri
silkinpehmeä tyrannia
tuntuu hyvältä ihollasi
juuri nyt hyvin edullisesti
-50% – 70%

joskus vielä maailma rakennetaan sellaiseksi että vain pärjäävät ja muut.
kaipasin sinua koko ajan matkalla pankkiin ja takaisin.

tämä mies käytetyssä autossa
osti tältä mieheltä käytetyn auton

stockmannlaatu
anttilahinta
suit you sir
you name it
w ego tit
[ehe ehe]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti