maanantai 28. helmikuuta 2011

julistus

tästä   => . <= lähtien olen kanssallispostmoderni perustaiteilija.

sunnuntai 27. helmikuuta 2011

kansallismielinen runo

no homo
no mamu
ei erilaista

ei poikkeavaa
samanlaista
kansallista

sinistä, valkoista
koivu ja kuusi
kesämökki
Nokian saapas
punaiset posket
siniset silmät

ja pellavapää

ei postmodernia!

Suomi
Suomi-neito
hurmaava nuori huora

vastaus

viaton, syytön. kriitikon lavastama.

lauantai 26. helmikuuta 2011

perjantai 25. helmikuuta 2011

tiistai 22. helmikuuta 2011

RP osa 3: Kukunor (Lauri Viita)

Kuudenvanha peikkopari
Kukunor ja Kalahari
maisterille pullaa
ruumasta rullaa.

– – tiedätkös mitä mors lilla?

Oiva on olla
kun heittää polla
kun ei muista
mikä on nolla
kysyy
– kestääkös puhutella?
– – – !


  >> ei peikkoja to-to tohtorin touhut,
        otetaan pienet sa-sa sauhut!
>>

RP osa 2: koko tuotanto (Tapani Kinnunen)

Syön bratwurstia
ja runkkaan
Berliinissä
Bukowskin sekä
Hytösen kanssa.
Jalkapallo

RP (runoteoksia pähkinänkuoressa) osa 1: Yönmusta, sileä (Caj Westerberg)

Koska runoteoksia on ilmestynyt niin perkeleesti ja yhä vain ilmestyy ettei kukaan pysy niiden perässä, päätin helpottaa teidän urakkaa ja tiivistää oleellisen Runokorjaamoon. Tässä ensimmäinen:

Katolla valkoinen lumi sulamistilassa. Yht’äkki tuli kevät. Vesi löi saaren rantaa, kaloilla riitti planktonia syödäkseen ja sitten syksy sai. Linnut läksivät. Hanki väritti talven yönmustaan maisemaan.