lauantai 24. maaliskuuta 2012

depeche mode

yhden sanan runo? ne on niin 2010-2011.

6 kommenttia:

  1. Sä oot kake ollu aina askeleen-kolme muita edellä. Sekin on niin 2009-11. Missä vaiheessa sä alat retroilemaan suomalaisen varhaiskokeellisuuden (2008) estetiikoilla. Voisit tehä sillä semmosen keikkakiertueen ja ottaa löysät rahat kuleksimasta pois.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ja ota toi sanavahvistusrobotti pois. Hirvee vaiva kirjottaa tänne + että tuskin saat robottihyökkäystä niskaan ja jos saatki, ni seki menee tavallaan genreen.

      Poista
    2. Jostain syystä mä tuun tänne aina urputtamaan. Millon on lihvoinnit rumia ja milloin kommentointi vaikeeta. No mut mä oonki kriitikko. Tavallaan niinku poliisitki ni mulla ei oo lomaa.

      Poista
  2. Mun tarvii varmaan opetella käyttämään tätä systeemii. En tiedä a) miksi kommentit alkoivat yht'äkkiä ilmestymään lihavoituna b) miksi tuo sanavahvistusjuttu astui yht'äkkiä peliin. Mä luulin, että se on pakollinen. Sekin on niin 2005-2009.

    Katsotaan jos saan säädettyä sen poies, kauas poies.

    Ehkä menen myös kaivauksille etsimään prekokeellisia.

    Mutta sitä ennen todistan etten ole robotti.


    yK

    VastaaPoista
  3. kun vaan keksisi miten tuon boldauksen saa pois! anyone?

    VastaaPoista