keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

ajanrenki (8)

elämä on television edessä
sohvalla television edessä
mutta pystyn reagoimaan
ja tarvittaessa liikahdan
television edessä kaikki
meno on television edessä
parhaat bileet pidetään
television edessä

Suomen julkkis 2011! 19:30 kanava TVX
televisiossa käydään pudotuskilpailua
voittajasta tulee Suomen julkkis 2011
ilmaista viinaa lööppejä pieniä
pillereitä  kaikille ja kanervan ilkka valituille

kohujulkkisjulkkis tappeli humalassa
kohujulkkisjulkkis ja uusi rakas
kohujulkkisjulkkis esittelee eronsa
kohujulkkisjulkkis 1995-2012

Suomen julkkis 2012! 18:30 kanava TVX Platinium
televisiossa käydään

media on silkkaa pintaa pinnallisuutta
ennen tehtiin syvällistä viihdettä
nykyään tehdään vain syvällistä
mediakritiikkiä media on ihan paska
se on vihervasemmistolainen salavuode
se vie meidän natoon ja media vaikenee

ei vittu jätkät
ei vittu mitä spedeilyä

hei minne tissibaarit katosivat
minne yläosattomat parturit hävisivät

En ole kolmeen päivään kertonut Facebookissa mitä syön. En ole viiteen päivään ottanut valokuvaa ruoka-annoksestani. Ystäväni ovat huolissaan ja kyselevä kuinka voin ja onko kaikki hyvin. Huomenna otan valokuvan kun käyn ruokailun jälkeen vessassa oksentamassa äyriäisrisottoni ravintolan vessaan. Toivottavasti. Toivottavasti minusta ei tule läskiä. Jos minusta tuleekin läski, niin toivon, etten kirjoita siitä runoja.  Kuinka monta runoa, kirjaa siitä on kirjoitettu? Kuinka monta runoa, kirjaa on kirjoitettu anoreksiasta, bulimiasta? Minä pystytän käsitteellisen valokuvanäyttelyn, joka koostuu kaikista oksentamistani ruoka-annoksista ottamistani kuvista. Tai sitten minä kirjoittaa runokirjan ruuan oksentamisesta. Tai kokkikirjan. Siitä saisi tosi hyvän formaatin televisioon. Yrjön kanssa keittiössä.

Minusta tuntuu, että voisin rakastua ensimmäiseen vastaantulevaan himokkaaseen amatööriteinihutsuun. Heruuko? Heruu,  heruu.                         
                                                                               
Se oli oikea Babylonin huora!

Katso kuvat, sillä ennemmin tai myöhemmin ne kuitenkin julkaistaan. 

ruusu
josta
on muunneltu
piikit pois
se pitää suojata
sitä varten on
kehitetty
myrkky
myrkky joka
suojaa piikittömän
ruusun
ruiskuta ruusun
päälle myrkkykerros
niin saat hyvän
sadon

koska rakkaasi ansaitsee sen
osoita kiintymykseksi piikittömällä ruusulla
piikitön ruusu koska hän on ansainnut sen
ja nurkan takana lojuvan lihaisa porsaan
joka lisääntyy vain koeputkessa

minä sen tiedän olen halannut
ainakin viisi tuhatta puuta kuoliaaksi

mieheni päivitti tilansa
ei ole enää parisuhteessa
interested in women
minä heräsin aamulla
pääni oli kaksi kertaa
särkyni kokoinen
ja kukkani loistivat

minä ja
sinä ja
voimme ja
vatvoa ja
tätä ja
kaikkea ja
muuta ja
ikuisuuden ja
me ja
ne ja
emme ja
päädy ja
mihinkään ja

otan ensimmäisen iskun kipuun
toisen suruun
kolmas menee siinä sivussa
räkä poskella

mä en lyönyt sua mä en lyönyt sua mä en potkinut noita mustelmia mä en ole lyönyt sua enhän enhän ja vaikka sanon etten muista mitään mä muista kaiken mutta sano että mä en lyönyt sano että mä en lyönyt

voitko sä sanoa että mä en lyönyt pikkuista voitko sä valehdella yhden kerran voisitko sä teeskellä yhden kerran mun täytyy uskoa minuutin ajan etten mä lyönyt pikkuista mun täytyy uskoa edes minuutin ajan  voisitko minun vuokseni vanhojen aikojen muistoksi yhden hetken pienen hetken

hei kaikki me lyödään kerran tai kaksi ei se nyt niin iso asia ole ihan tosi kaikki me lyödään kerran tai kaksi voisitko sä lopettaa ton mököttämisen voisitko sä saatana lopettaa ton mököttämisen

minun rakkauteni

* * *

pidä minua kädestä
pidä minua kädestä
edes vähän aikaa
minä voin maksaa sinulle
jos pidät minua kädestä
minä en uskalla liikkua
yksinään
minä en uskalla olla jos
kukaan ei pidä minua kädestä
minä voin maksaa sinulle
tai tunnetko jonkun
toisen joka voisi pitää
minua kädestä
minulla on hieman säästöjä
minä voin maksaa
ja olisin kiitollinen jos
voisit edes harkita

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti