maanantai 9. huhtikuuta 2012

minä ja minun minäni


minä ja minun minäni
vain me kaksi tiedämme
kuka puhuu kuuntelee
ja kuka oikein kirjoittaa
olitko sinä vai olinko
se minä vai minun
minäsi sinun sinäsi
ja minä sinä minua
oikein pidät

onko minulla 
sinun minun
sinäsi vai
pitääkö teititellä

kirjoitinko minä vai
kirjoittiko minun minäni
kirjoittiko sinusta vai
kirjoittiko sinun sinusta

kas siinäpä kysymys!
ja jatkoa seuraa

jos sinun sinäsi kirjoitti
minun minästäni niin
että minä en tunnista
minääni johan silloin
mennään harhaan

minun minäni ei kirjoittanut kenenkään
minuista se kirjoitti tieteen yleisellä 
tasolla transsendetaalista egosta

vaan siinä missä
teidän minänne
seisoo kaiken
kirjoittamanne
takana ja edessä
siinä kaikki minun
kirjoittamani seisoo
minun nimimerkkini
edessa alla päällä
ja sivussa
yliminä alisinä
ja sivupersoona
sekä se juttu jonka
eestään löytää
vaikka taakseen
jättää

vaan yksi
kysymys vielä
jos minun minä
masturboisi niin
kenestä tuntuisi
hyvältä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti