ajattelen siis ajattelen. minua. että olenko vaiko enkö olekaan?
ja jos sinä olet minä, niin olenko silloin minä sinä ja päinvastoin
tai jotain sinnepäin. ID-entiteetti. kuka se on? onko se joku vai
joku, joka ei ole. siis joku, joka ei ole se. tarkoitin sanoa. tai joku
tarkoitti. ehkä se tosiaan on joku muu. tai toinen. kuuluisa toiseus!
hajosiko identiteettisikö. lopeta pääni sekoittaminen. minuus,
transendentaalinen ego, ei kestä. yliminä ja ylisinä ne yhteen soppii.
huomenna mennään pussauskoppiin! sitten kuuluu niks-naks!
lapsia syntyy yks, kaks! yhet oli äh-puh, ähähähäh! voi lapset,
ettekö tiedä, että lapsuuden kokemukset vaikuttavat voimakkaasti
minuuden kehittymiseen? täti, me ollaaa luettu runojaa! runojaa!
ja jos sinä olet minä, niin olenko silloin minä sinä ja päinvastoin
tai jotain sinnepäin. ID-entiteetti. kuka se on? onko se joku vai
joku, joka ei ole. siis joku, joka ei ole se. tarkoitin sanoa. tai joku
tarkoitti. ehkä se tosiaan on joku muu. tai toinen. kuuluisa toiseus!
hajosiko identiteettisikö. lopeta pääni sekoittaminen. minuus,
transendentaalinen ego, ei kestä. yliminä ja ylisinä ne yhteen soppii.
huomenna mennään pussauskoppiin! sitten kuuluu niks-naks!
lapsia syntyy yks, kaks! yhet oli äh-puh, ähähähäh! voi lapset,
ettekö tiedä, että lapsuuden kokemukset vaikuttavat voimakkaasti
minuuden kehittymiseen? täti, me ollaaa luettu runojaa! runojaa!
voi lapsikullat, ettekö te tiedä, että runoja lukeamalla voitte jäädä
vaiheeseen? sellaiseen, jota aikuiset kutsuvat… vaiheeksi, ja sitten
ei opi hienoja sanoja kuten fenomenologia, oidipus, transendentaalinen,
avant garde ja muita sellaisia. menkääs nyt, hus leikkimään siitä!
vaiheeseen? sellaiseen, jota aikuiset kutsuvat… vaiheeksi, ja sitten
ei opi hienoja sanoja kuten fenomenologia, oidipus, transendentaalinen,
avant garde ja muita sellaisia. menkääs nyt, hus leikkimään siitä!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti